3031 Zagyvaszántó Rákóczi út 68
Tel.:0620-4894442

Bemutatkozás

Vinczeffy Antal Ildikó vagyok. Székelyudvarhelyen születtem, jelenleg Zagyvaszántón élek a családommal. Gyerekkorom óta vonzódom a természethez és a természetes anyagokhoz. Ez a vonzalom és az állandó kíváncsiság, kutakodás vezetett a kosárfonáshoz.

Itt szeretnék bemutatni néhány tárgyat, amiket fűzből készítettem. Hagyományos kosarakat is készítek, de jobban szeretek kísérletezni a különböző formákkal, a különböző fajtájú és színű vesszőkkel. Szeretem a fűzet más természetes anyagokkal is kombinálni. Az egyedi igények inspirálóan hatnak rám, s próbálom azokat legjobb tudásom szerint kielégíteni. Fűzből készült tárgyaim érdekes és praktikus díszei lehetnek lakásnak, kertnek, intézménynek.

Kellemes nézelődést kívánok, s – ha megtetszettek munkáim- remélem legközelebb már mint megrendelőmet köszönthetem!!